u lost me long time ago

Hej prinsar o prinsessor haha! jag sitter här och ska strax göra en kopp thee. Har ju börjat med LCHF åter igen, klarar inte av min sliskiga livsstil med kebab, chips, cipp godis och annat. börjar seriöst bli lönfet. Jobbar i dag 20.00 till 01.00 hoppas jag får jobba till 05 typ så jag slipper jobba i morgon, men vi får se. anyway kommer ha kanonpengar denna månad hade tjänat i hop nästan sextontusen kr innan skatt får ut tolv efter skatt och på de underhåll o studiestöd så har ca 14.500 kr HALLÅ?? haha så nice.
Så shopping med min lilla sonny och hans bästa vän står på schemat den 27. sedan så blir det Petras studentskiva den 25.e lifes good, eller aa nästan. tills jag får något måt min jävla ångest. Pusshej!



sådär fejksmile haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback