ett enda litet felsteg och livet kan vara slut.. sjukt

detta inlägg tillägnar jag mårten som gick bort i en tragisk olycka i helgen. jag tänker på dig och dina nära och kära och vet att du har det bra där du är. Vi gick i samma skola i hela högstadiet och du fick alla att le. kom i håg kvällen hemma hos jennifer som i går då du fredde och några kom dit och vi började dricka och hade allmänt mys och skitkul. du blev bara 19 år men jag hoppas att du hade världens bästa liv, och jag önskar innerligt att det här inte hade hänt vrf ta en 19 årig pojkes liv? du hade ju hela livet kvar. men vi ses i himmelen. och jag hoppas du ser ner på alla och ser hur mkt kärlek du får hur omtyckt och älskad du var, mårten den lilla glädjespridaren. jag ska tända ett ljus för dig i kväll vila i frid gubben. ♥




Kommentarer
» Anonym

herregud hur hände det??

2012-04-28 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback