bättre sent än aldrig ju.

fjoong! har lite semester faktiskt. har inte jobbat sen i torsdags och jobbar inte förens på torsdag så jävla nice. i mars jobbade jag 145 timmar de fan crazy för mig som har skola också. har ialf spenderat tiden med sandra och även johanna. vi har vart på lite äventyr. Jag och sandra ska till johanna i morgon laga middag dricka lite vin och sedan bege oss ut.

sedan kommer vi till de här med studentskivan, blä alla pengar man ska samla in osv jag pallar inte får stress. blir väll ur egen ficka om man säger så. aja nu ska ni få någon bild eller 2. PUSSS


innan utgång i lördags

i tisdags blev det en after work med sandra och min jobbkollega ismat hänka, ja o ismat haha

efter en jobbnat i torsdags var jag sömnig hihi innan jag somnar sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback