hello hello baby

tjolahopp! jag ska krypa ner i sängen alldeles strax e helt slut. Och har så jävla ont längst baki munnen min visdomstand håller på o vääxa uto de skaver o gör fruktansvärt jävla ooont! I min familj har vi problem med våra visdomständer så ja måste dra ut dom :o euuw ;/.. i går var jag full från kl 1 på dagen och deckade halv tolv på kvällen haha. det är nu man ska leva  livet och göra saker man inte ska göra när man e äldre. så wooooooop , juste Grattis till min fina Felicia som fyller 18 i dag. har en present till henne som hon får på onsdag.. kunde inte komma till henne i dag då ja inte mådde bra men ja hoppas du ahr en underbar birthday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback