depp inlägg

hej på er! i går var jag först hemma hos jennifer vi drack vin, lyssnade på musik snackade o mös sandra kom också dit. Vid tio, tio över tio tog vi t banan in till fridhemsplan, där mötte vi upp petra och jag ringde rikard en av nattklubbscheferna på nype så vi fick gå före i kön.. anyways där inne drack vi en öl dansade lite sen drog ja o mötte charre dom var på dovas? så drog ja dit med honom o var med han o hans kompisar ja var skitfull haha, så i dag ska jag kanske träffa charre också vi får se.

Mår inte bra alls har fått min deprissionsperiod, ångest väller över från alla håll o kanter. Jag slänger bort mina pengar , studenten snart allt e stress livet suger jag mår piss. hejd¨å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback