waaats up fat asses??

hej! Kom nyss hem haha mina fötter luktar illa ?  :O hahahhahah aja.. skulle egentligen träna idag behöver verligen det men kanske ska träffa kevan. Vi får se hur jag gör, ska tr'äna imorgon efter skolan ialf så får böra runt på mina träningskläder hehehhe =) anyways gjorde religon provet i dag gick bajs hoppas jag får göra om det. har inge mer o säga förutom att killar suger hästballe, behandlar tjejer på det där viset dom förtjänar ingenting. Hotar osv ;s en kille? skäms blir seriöst AAAAAAARG fittcp ( det hände en sak i min skola idag ) o jag blev arg hade lust att slå han på käften det handlade inte om mig men ja blir ändå arg. ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback