vad vet du..

hm hej!

här sitter en Irma som är på dåligt humör.. e helt slut i kroppen det tar energi att vara arg, besviken, ledsna på någon/några. tycker inte ni det? haha fyfan. menmen ska se de från den ljusa sidan i slutändan så kommer ju de människor som alltid finns kvar. Så i kväll ska kvällen spenderas med min sokeina & linnea o hoppas verkligen att jennifer kommer ska övertala henne :P vi ska till hökarängen o festa , först fixa lite alkohol u know ;) i skolan i dag så har vi förberett massa prov, religon ( islam, judendom, kristendom typ) haha en rolig sak koranen går ju inte att översättas ( aso de går ju) men det ger inte samma budskap och att koranen är skriven på arabiska för att den står på arabiska i himmelen intressant detdära. älskar religion. sedan har vi naturkunskap och vg/mvg uppgiften ska vara inlämmnad v.3 nästa år alltså om man vill satsa på det o de ska jag självklart göra ser mig själv med ett VG eller MVG :). sedan har vi matteb dåda där satsar jag endast på G :p

på söndag blir det träning spinning eller simma ääälskar att träna så jävla uppfriskande o kul, de tar ett tag innan man komemr in i detdära men nu är det kul, känns ganska skönt att ha något att göra inte ba vara hemma träffa kompisar o gå i skolan utan en friditssyssla :P nu ska jag dricka thee PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback