länge sedan

hej!

helgen har vart fullspäckad.
I lördags firade vi sandra med middag, alkohol o trevligt folk hemma hos henne innan vi negav oss ut.
vi drog till DAAM först där vi hade bokad 2 bord för 1000 kr och då fick vi 20 drinkar tror jag ? haha vissa blev för fulla, men i stort sett var vi alla sjukt fulla.
Jag kom hem tidigt haha inte lika tidigt som födelsedagsbarnet dåra som nog var lite för onykter ;)
i går så var vi i sandras lokal där hennes släkt kom åt mat och hade det allmänt trevligt.
I morse gick jag upp kl 7 för att bege mig till gymmet innan salongen gick skitbra. sprang i 20 minuter körde roddmaskin rygg och mage.. i morgon blir det gymmet igen så uppfriskande, kanske ska träffa rhick också han ville ses igår så ska slänga i väg ett mess till honom nu. PUSS



moi

petrush

detta bjöds det på hos sandra i ördags

världens bästa gunilla

saidi o petra

ja o saidi

sandra köper cigg för första gången som 18 åring

girls

sandra

hihi

heehe

wat happend?

moi

vackra

<3

hahha

vackert

så snyyyyyygga

:)

alltså ja dööööööör finisar

<3

??

hoho

 

DET HÄR ÄR MINA ABSOLUT BÄSTA VÄNNER, DET ÄR KÄRLEK, SKRATT, TÅRAR, BRÅK ALLT! DET HAR VART MINA BÄSTA VÄNNER KÄMT OCH KOMMER ALLTID VARA! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback