hihi hello

jag vaknade för ca 20 min sen, i fredags träffade jag kamila o sevara som jag inte träffat sen bulgarien så det var mys.. vi var i rågsved drack öl o tog ddet lugnt. I går var jag på klubböppningen av Theplace2be ( club 7) var bra ställe det enda som förstörde det var att det var såå litet o för mkt folk aja. Har också fått reda på att mami flyttar i hop med Kenneth (sin pojkvän) i Januari så då bor jag hör själv med en inneboende såklart och linn vill så det blir niiice, mami gör så för hon vill inte byta ner lägenheten förens de känns bra att hon o kenneth kan bo i hop. aja nu ska jag kolla lite film sen ut med vovven o laga mat, vill att kevan ska komma buhu men han ska komma i morgon tjatja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback