hej bebisar

har inte bloggat på 3 dagar, men ska kortfatta dom.. har vart på um har tid igen vcka 44 kl 13.00 på en torsdag =) sedan har jag vart lite i skolan och pluggat och i onsdags var jag ute med petra o sandra hade sååå kul, vi var på DAAM och söder källaren, träffade en jättesöt kille! i går var jag ute med massa människor haha.. vi var först hos mig fixade oss osv sen drog vi till hellströms drack 2 öl sedan skulle vi till söder källaren men vi kom inte in för förra gången hade vi tydligen vart med bråkiga killar? eh verkligeninte de satt bara bordet brevid oss, så vi drog till DAAM och chillade där så kom sötnosen jag träffade i onsdags haha. sen åkte jag linnea och sokki till gullmars linnea åkte hem med sin mami o ja o sokki köpte mat :) ja var så full haha. aja nu bilder

:)

mer bilder sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback