goodmorning sunshines!

jag ligger i sängen har precis rökt morgonciggen. Och då kanske alla undrar vrf jag är uppe 09.00 en söndag haha. jo för jag har sovit för mycket. i fredags drog jag sokeina & linnea till christian i hökis, vi dansa drack spela dricklekar sen dekka jag snabbt när jag kom hem och i gåår mådde jag bajsdåligt, gick upp åtta kolla kjersey shore lagade tachos till min syster o hennes komisar sen gick ja o la mig igen och vaknade kl  tre =) då åt jag osv.. sen på kvällen låg jag och mamma och kollade på en skitbra skräckfilm verkligen :P skulle egentligen in till östermalm och mött rikard och gått me han till hans vänner o föra lite sedan skulle dom till entourage men jag låg i soffan helt ofixad o dom skulle dra från hans vän typ kvart i tio så skulle aldrig hinna haha, får bli en annan gång. somnade ialf tio vaknade åtta har sovit för mycket :p aja nu ska jag kolla på LEON en film som en tjej på min salong säger e skitbra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback