godnatt

Hejhej! Karina och sandra gick nyss vi har ätit godis kollat på tv och filmen rockstar o mysit.. i går så ringde tjejen som jag var på intervju hos och jag gick inte vidare, tråkigt men life goes on.. det var min första jobbintervju och nu har jag lite erfarenhet av det ialf. på kvällen kom sokki hit vi drack vin, pratade om bulgarien vi ska boka resa i januari och senare kom morris och hans 2 kompisar haha, vi var rätt fulla. morris åt en chili och han höll på att dö hahah jag stoppa liksom tio i munnen o tugga han klara inte ens 1, men jag älskar stark mat, har mina 3 chilisåser och vanlig chili till allt :P aja jag e trött ska sova nu, bokar förmodligen in mig på ett core pass 11.40 i morgon (30 min mage) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback