yeei en ny jobbintervju

vilken tur, jag var i sickla i dag och skulle lämna in min mobil på lagning så jag frågade om dem hade någon lånemobil men det fanns ingen inne så ja ba okej, men då ringe jag dig på fredag o ser om de finns någon inne så lämnar jag min mobil för jag kan inte va mobil lös o mamma blev skirsur på mig, ja ba men jobb kan ringa allt.Så ringer en kille från mac donalds på sveavägen och vill att jag ska komma på en gruppintervju den 12 december om helgjobb nätter. så jag säger ba de jag ska va på o prata mycket, vara unik. ja ska ha jobbet de kommer ge mig ca 6 till 7 tusen extra i månaden så då kommer ja ha c 8 , 9 tusen. man ba hallå? hahah e skitglad. o helger också, perfect. Har även vart på gymmet och kört ett hårt långt träningspass lovley. vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback