sjuk!

godmorgon tror jag har sovit typ 16 timmar i sträck.. blev lite mer festande under helgen dock känner jag att i fredags spåra de ur, små snorungar som blir sura hit o dit sånt pallar ej jag onödigt. Men det är väl precis därför jag inte tycker om dem o de vet dom de gjorde jag nog klart o tydligt när jag sa det. haha vissa vill aldrig växa upp slutpratat om det. Jag o sandra gick hem o sov och i fredags drog vi it. Först drog vi till nivå där vi satt o drack öl rhick kom dit och sen träffa vi en skitsöt tjej matilda från lule eller något sånt haha. Sen simon en kille vi träffa vi skulle på en klubb i fridhemsplan men det var 23 års gräns :( så vi drog till k2 haha jag har aldrig i hela mitt liv dansat så mycket jag var helt galen ställde mig på dansgolvet helt själv sen kom massa o jag dansa med hur många som helst haha, träffade på lite skönt människor. vid 3 var det efterfest och i går sov jag hela dagen o natten o nu e jag sjuk. lyckat, men ska sätta mig ner och plugga matte B i dag då vi ghar prov på onsdag nu ska jag ringa sandra haha pusshej




haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback