nu får det vara nog

wäää, jag mår inte bra min kropp mår inte bra, mitt huvud hänger inte med. Vad lever jag för liv? herregud så mycket alkohol det har varit denna månad. Utgång efter utgång slösat upp alla mina pengar mår dåligt varje dag efter jag druckit, blir fetare o fetare. Har slappat och inte tränat. Nää det är inte min livsstil behöver ta det lugnt, shoppa lite ha myskvällar o inte göra ett skit. e så trött helt jävla mörbultad uuh. så i kväll stannar jag hemma, sa till sokki petra o sandra att komma hit men sokki ska till sin pappa o sandra aa vad ska man säga festa? o petra kanske kommer får se.. i går var jag ialf ute med Sokeina o jenny. Vi var på söder källarn först tog några öl, åt lite haha. sen kom kevan dit så var med han o hans kompisar lite. Jenny åkte hem tidigare än oss så jag och sokeina drog till entourage vi var där i någon timme eller 40 min typ? sen drog vi hem. Idag har vart en slappdag har vart med kevan hela dagen vi har druckit kaffe kollat lite på min matte, lyssnat på musik o kollat massa videos. han gick vid halv sex blää, vill att han ska komma hit nu o göra mig sällskap e helt ensam buhu :( anyway nu ska jag kolla lite på datan. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback