London mitt 2 hem!

har suttit och kollat på bilder från london senast vi var där. det var från 4 april till den 14. spontan resa sådär vi hade ingenstans att bo knappt pengar eller någonting. Men richard välkommnade oss in i hans och vi hade världens bästa resa. det kändessom vi hade känt richard i flera år vi kunde gå hemma hos honom o va sura på varandra vi småtjaffsa, vi drack, vi gick längst kanalen låg i parkerna hela dagarna och solade vi åt vi njöt vi levde. det var strålande sol där i april runt 20 grader medans sverige var sverige blä. Jag o sandra åkte till Jonathan, vi träffade karl o aaron. Jag skulle lätt stannat om jag inte hade haft skola. jag ser mig 1 dag leva i london sedan vidare mot Usa. jag är inte gjort för sverige. Sverige är tråkigt jag behöver komma ur denna håla bo någon annanstans. jag saknar london jag saknar mina vänner där och jag saknar staden haha känns som om jag ska börja gråta. saknar maten på camden market haha. alla fina killar. Och när vi skulle gå och klubba sandra var bara 17 så hon kom inte in vi hade träffat 2 killar haha de var så pinsamt. men kuul, man kan leva ut mer där göra mer jg är lyckligare där. nä nu får ni lite bilder fårn senast vi var där. ja ni kanske kommer i håg attd et var ett tag jag reste till london fram o tillbaka hela tiden haha det gör mig förväntansfull till nästa resa. det kommer bli galet jag ska dansa tills jag dör, träffa killar, träffa mina vänner, äta o måååå bra!

bilder i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback