jävligt dåligt humör

haha aso jag e fucking pissförbannad ska jag tala om för er. Människor får lära sig och uppskatta vad andra gör för dom annars så skiter jag fullständigt i att hjälpa någon som inte uppskattar hjälpen och ska spela alan ballan o tro att den kan bete sig lite hur som helst. nä fyfan. då hjälper jag hellre någon som uppskattar det jag gör o kan show some love for it. man ba vadå tack ? haha. aja har vart på salongen i dag, lång dag har vart skittrött.  pratade med kevan också fösta gången på 1 vecka vi hade haft värsta fajten, mitt lille troll haha, saknar honom som in i h*lvetet. dumt. Men vi kommer förmodligen ses i morgon eller onsdag JIPPI, min lille bebis.
Nu ska jag fortsätta sura och kolla på Tv, vi hörs. tjadå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback