haha statistik statistik.

den går upp o ner upp o ner.. jag e så jävla sur på kevan tror inte ni förstår han kan skita ner sig haha nädå men ja e sur på honom. :@ haha. I dag har jag vart i skolan på Matte B så jävla svårt att koncentrera sig jag somnar nästan så tråkigt är det just nu. i morgon ska jag följa med en vän o göra en sak o på fredag är det fest. Är så jävla taggad får använda mina nya skor :D hahajag har ingen lust att blogga för tillfället. so dis is wat ill give u.

nää juste en sak till. Min kusin på pappas sida har inte pratat eller sett henne på 15 år, hennes mamma kommer ju från australien så hon min pappas bror o hennes mamma flyttade dit ner hon kan ej svenska eller något haha ja har henne som vän på FB nu o vi har pratat lite senast ja träffa henne var ja 3 eller 4 så de e skitkul. O min storebror micke åker ner dit snart i 2 hela månader. AVIIIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback