godnatt mina kära!

nu ska jag sova, blir upp tidigt i morgon för att duscha sedan bege mig till skolan behöver prata med Yvonne. Kan inte vara på praktik så mycket som jag är jag klarar inte det tappar lusten o orkar inte plus jag behöver en extra dag i skolan för att ta i kapp min engelska B. vid tolv ska jag ringa Kevan för vi ska ses vi tar väll en kaffe eller något bara snackar, myser sedan hem till mig kollar på film eller något! ha är den ENDA killen jag kan vara mig själv med skönt. jag kan skratta som en bebis, skoja se ut som ett monster, bli sur aso allt. han e en bra kompis han :) nä nu svamlar jag för mycket också. Bless


bjuder på en gammal bild från 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback