fredaaag!

godmorgon, jag vaknade 8.30 gick upp direkt tog en lååång dusch rakade benen, mellan benen o överallt haha ;)
i kväll är det premiär för cassiana's kom dito ta en drink o ba festa gärnet med oss. jag själv är riktigt förväntansfull , ser verkligen fram emot kvällen. mina tjejer kommer ju självklart dit och stöttar mig, me like me like! så jävlar vad vi ska köra i kväll.

anyway ska dricka en kopp thee nu, och vid 2 ska jag möta sandra i centrum får se vad jag hittar tills i kväll. blir nog en julklapp eller två också. orkar inte stressa sen skönt o ha julklapparna klara. behöver inte köpa många als i år. skönt men samtidigt tråkigt älskar att ge bort julklappar, men man spar ju på ekonomin ialf. Funderar på att ha lösögonfransar i kväll det är typ de snyggaste ja vet hahah förutom skor dåra, sandra får kommis hit o sätta på dem o locka mitt hår så sa jag be mami köpa med en vin till oss kan bli mys. aja hejdå! outfut bilder får ni i morgon BLESS U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback