buskatter

haha jag har lekt med min katt jagat honom o allt han e skitbusig, lillplutten! på fredag öppnar rikard o hans vän sitt förkrökställe. Ligger på kammargatan 22 brevid cafe 60 cassiana's heter det. så ja har fixat massa människor. Kom dit vetja? så skriver jag upp er på min lista kommer bli sjukt nice då vi firar hans födelsedag plutten blir 20.

Mötet i skolan ledde ju ingen vart så jag får fortsätta på salongen får avsluta de ja påbörja blir o kämpa för usch jag vill inte , får ånget. Har även kollt på min o sokkis resa som jag bokar efter jul, 2 veckor till sunny beach vi kommer bo på central ff+ där ja även har bott förut 24 juli till 8 augusti frukost ingår. 14.00 kr så de blir lagom :)  aja nu ska jag spela hjärter haha Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback