asoja e göööööö varm

hello! nu e helgen slut, lika bra det. jag är helt slut ska gå och lägga mig kl nio i dag typ haha, salongen i morgon *suck*. de ordnar sig. I fredags hade vi så jävla kul de kom faktiskt många människor och hjälpte mig, ja rekomenderar verkligen cassiana's om man vill förkröka, vi blev kvar hela natten o dansade o drack o ja u nameit. I går firade vi jenny som fyllde 20 haha hade skitkul. Vi åt mat spelade drickspel, sjöng singstar och dansade :P i dag har jag ätit en fet pizza. vi hörs. mwaaah



kebab e kärlek

inte direkt bästa bilden

samir och jag

vi fick mössor ;)

hehe

haha vi e vi

mums

de e så vi kör

va hände efter en kväll med 5 tjejer? haha

banana splitttt, ja glömde ta banan :(

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback