stackars människa

är nog allt jag ahr att säga, nu har A överklagat sin dom, vilket engligt mig är så ologiskt osmart osv, men vill man ha högre straff vill man. Och hon som misshandlade en av mina bästa vänner kompis i helgen så hon åker ju dit på det också och då har hovrätten ännu mer att gå på , hoppas på några tusenlappar till faktiskt, efter allt hon gjorde är jag värd det! sen förstår jag inte att hon kan fortsätta gå runt och misshandla folk efter all hon blivi dömd för, aja hon kommer få tillbaka cz karma is a bitch, trust me. anyway har vart på jobbet i dag, blir att gå dit i morgon också, linnsan klippte mitt hår superskönt! Ska strax sova. love to u babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback