sötnosar,

hej bebisar. Jag ligger hemma i sängen och tar det lugnt passar på att blogga när datan är på. Vaknade åtta i morse för var tvungen att gå ut med hunden. Sandra är på väg till sin mamis jobb för att skriva ut våra biljetter till bulgarien =) .  Har fått två jobb nu, tur i otur, fick från kommunen period 1 med barn, precis det jag inte kunde, den börjar 13 juni och håller på till någon gång i juli och jag jobbar i skb då plus att jag inte får jobba med barn förens om 4 år eftersom jag är med i straffregistret :( så ska försöka byta, fick de jobbet för jag var reservplats nr 8 och då kollar dom inte vad man inte kan göra.. tråkigt faktiskt! men vi får se hur det går, jag som älskar barn ååååh hade vart så kul. Om 2 veckor drar vi till sunny beach känns underbart bort från äckelsverige. sen ska jag till min bebiiiiiiiiiiis, lite sugigt att han bor i london. men wat to do såhär skrev han i natt :) ;

irma im so happy wen im with u. u make me so so sos os os happy. the happiest man in the world. u r ma everything uno tht. i wna spoend ma life with u have ur babies. soon we will be together n it will be special , just u n me against the world baby. nobody else matters ot me exept for u. ur the love of ma life.im in bed wishin u was next to me kissin me. im goin sleeep now babes inbox me in morning :) il inbox bak wen im awake k gorjus. night ma baby, i love u so so so so much :) mwahhhhhhhhhhhhhhhh xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback