hej

hej på er! valde att lösenordsskydda min blogg i några dagar för jag har tröttnat. Men snart är sommaren här och jag kmr ha tonvis med bloggning ska göra så mycket roligt. Det första som händer är att jag Jennifer, Sandra drar till bulgarien den 7 juni, mitt älskade sunny beacch. runt den 25 juni drar jag ,Sokeina, Linnea till mitt landställe i uddevalla västkusten och badar i havet dricker massa sprit åker in till göteborg och festar och kanske går på liseberg ?? sedan kommer min londonresa på ca 2 veckor ska vara med min baby och mina tjejer. Haha och alla undrar hur ja har råd hmm vene för jag har faktiskt inte fått något jobb än fick inget jobb på karolinska eller södersjukhuset, inte på SKB där jag bor väntar på svar från Farsta komun. Sen har jag även sökt helgjobb som teamledare för ett äldreboende för ja ska börja sista året i gymnasiet då tjänar jag 600 kr varje helg för att jobba 4 timmar samanlagt sjukt bra, har även sökt nattjobb på macdonalds 22.00 till 05.00 och i helgen ska jag lämna cv plus att jag ska få in 611 kr skadestånd så det är nice. behöver resa massor orkar inte med sverige o alla fula trynen. nu ska ni få bild på min nya bikini mami kom hem med ska köpa massa mer på h&m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback