godkväll

ligger i min säng med laptopen i knät ska strax sova tror jag, om det går? någon som har värsta jävla festen med basen så hela mitt rum vibrerar haha. ska ialf prata med älskling lite först be han ringa mig :) I dag ahr jag legat nere vid farsta badet med sokki och linnea o solat och pratat om uddevalla planerat lite mys. vi ska ta med oss vodka, vin öl & cider sen handla lite grillmat o så men myyyyyys. mötte upp petra fredrik och alex i morse också, vi hade byggjobbare i lägenheten så det lät skitmkt och jag var så jävla röksugen mamma hade rökt upp aaaaalla cigg så jag bad petrush möta mej :) i morgon är det nationella sen ska jag ligga och sola. much love to u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback