3 months

Godmorgon alla slöfockar, jag vaknade upp halv nio av att min kisse mjauade haha lät helt sjukt ;P.. aja har vart på promenix med mami vi gick till ica köpte chips, cigg och sånt. I går drog jag till tyresö först morris var där  ja säger ba wäääääää vi åkte bil med en kille som var stenpackad vi fattade inte det först men sen när vi kom till villan ramlade han ner för trappan jag vene vad så jävla läskigt seriöst, ska aldrig mer åka bil med en onykter person igen. vi drog rätt tidigt, vissa personer ljög ju för mig också riktigt dålig stil behöver inte sånt verkligen inte. så jag drog hem kände ingen lust att göra något annat. så jag somnade fint. Vaknar kl 3 på natten av att Ben ringer mig oavbrutet ja klickade bara han var förmodligen skitfull och jag var trött, i dag äre 3 månader ;) hihihi aja nu ska jag äta frukost, pictures later PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback