sommarjobb

Nu har jag sökt en massa sommarjobb ska sitta och kolla massa till i kväll hoppas jag får åtminstonde 2 jobb i sommar! ialf jag beställde min resa till London i går ska åka och träffa Ben. Och jag var nere på Onoff i dag och frågade närfan min mobil kommer och jag får den i slutet av veckan ÄNTLIGEN!nus ka jag äta middag vi hörs PUSS

 
NU DRAR JAG I VÄG FÖRFAN WIHO! NEXT LONDON! RESEPLAN/KVITTO – alla tider är lokala.

UTRESA

Från Stockholm Skavsta (NYO) till London-Stansted (STN)
...Mon, 04Apr11 Flyg FR 59 Avgång NYO kl 21:55 och ankomst STN kl 23:10

ÅTERRESA

Från London-Stansted (STN) till Stockholm Skavsta (NYO)
Wed, 13Apr11 Flyg FR 52 Avgång STN kl 06:05 och ankomst NYO kl 09:15

PASSAGERARE

1. MS IRMA SöDERQVIST ADT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback