London baby

hej på er! vet att jag knappt bloggar längre men alla har sina prioder. lusten kommer nog sakta men säkert komma tillbaka. Hade sjukt kul i går ialf satt och drack öl hos jennifer först och sen när vi var påväg mot hötorget in mot nype höll jag på att kissa på mig så direkt när vi gick av satte jag mig och kissade ute så aaaalla kunde se mig haha. Men kunde inte hålla mig hade kissat på mig då :P vi dansade hela kvällen 4 timmar i sträck typ var skitsvettig och hade ont i fötterna;P men lyckad kväll ialf. Kom hem kvart över två och somnade fint. I morgon är det skola ska skriva klart mitt nationella prov som jag ska ha på fredag. Och på måndag åker jag och sandra till London yeeee baby skulle egentligen åkt själv men hon bokade biljetter i dag wiho så 9 dagar i London fan vad skönt och bo hos min älskling och bara inte vara i sverige. Plus att dom har skitvarmt där jämfört med sverige sol ca 20 grader så vi kmr förmödligen grilla, gå ut o klubba, gå på hemmafest, mysa :D nub lir det bilder. MUCH LOVEEE


älskar den här bilden på mig

kön till nype

jag och jennifer körde med handcuffs och piska haha

vackra johanna var kommunist

jennifer söööötnos

mer bilder i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback