JAG VILL HA MIN MOBIL

aso blir seriöst irriterad jag får aldrig min mobil shit, den har vart på lagning i snart 5 veckor nu och dom sa två plus att jag har vart nere och pratat med dom 1 gång rean snart går jag ner och skäller ut dom om jag inte får min mobil. Jag vill kunna ta kort, lyssna på musik o bara ha min mobil ååååh!. I går var trevligt vi hade överaskningsfest för jennifer på Farsta strandspuben de kom dit massa människor drack dansade osv. Sen gick vi över till min bror jag blev sjukt ful. Vaknade av att datan var på i mitt rum, jag låg under en filt och mobilen låg under kudden jag hade 4 missade samtal från Ben och hade börjat skriva på ett sms jag inte hade sänt typ: I know im so tired wat up43 g h i haha wtf? aja. Ska strax möta min storebror och Sandra i centrum vi ska handla tiger räkor cream fresh n stuff jag ska laga en thaigryta mumsigt värre:)vi hörs PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback