förlåt!

Men har inte haft någon ork att blogga överhuvudtaget. Har vart jävla sjuk är sjuk fortfarande men påbättringsvägen. Har hostat så jävla mycket har ju astma så jag hostar tills ja spyr floder typ :( så har legat hela natten och gråtit och hostat. Har även vart förbi sjukhuset o lite sådära. Fick ett samtal för någon dag sen ni vet man kan ju tävla om att vinna ett gratis gymkort på sats i ett år och jag hade tydligen kommit vidare och har fortfarande chans att vinna det så jag vann ett gratis träningspass där med privattränare typ och får ta med en kompis och även sandra vann så vi ska dit i morgon och på söndag om jag kan är fortfarande sjuk ju.. Sitter och väntar på att mamma ska komma hem för vi ska åka till apoteket och köpa hostmedecin hämta ut min astmasprej och pplåster. Ska nog köpa glass också behöver det till halsen den är såååå äcklig haha nä men man kunde se hur två bollar stack ut på sidan av halsen liksom. är sjukt uttråkad har bara sovit o sovit men jag ska stanna hemma tills jag är helt frisk. har även bestämt mig för att förstora läpparna bara testa haha sjukt nice. Vi hörs PÖSS


jag vill festa!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback