Bad mood

känner mig inte på världens bästa humör folk svarar inte när jag smsar och blir skitirriterad. Gårdagen var chill vi var i rågsved drack ja blev tipsy, älskling ringde så vi pratade lite. I dag harjag vart och kollat på sandras o deras lägenhet som dom ska bo i under stambytet och sen gick vi och åt på BK, vene vad som händer i kväll blir förmodligen att ligga hemma och sova tidigt. Anyway förundras verkligen av hur människor försöker provecera mig  A som misshandlade mig lägger till B på facebook och skriver till honom du e söt nana haha han tar bort henne dirr för hon e fl och sen skriver hon till mig jag har tagit don pojkvän haha wtf? haha man kan ju inget annat att skratta så jag och mamma har suttit och skrattat en massa åt dumma kommentarer som verkligen bara är URDUMMA! aja vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback