ayy

hello cuties! Ska strax gå och lägga mig men tänkte skriva ett inlägg innan dess. I går sv jag hos min bror eftersom jag var rädd att han inte skulle vakna upp i morse för att komma till mitt frisörprov, han var min modell dåra. Så vi satt och spelade skitgubbe tills kl 3 på natten hah inget liv sen deckade jag. vaknade 07.15 i morse duschade sminkade mig och tog min morgoncigg sedan begav vi oss till skolan. Jag säger bara kaos haha jag hatar att klippa killar tjejer är lätt och roligt kilalr är svårt  tråkigt så lärarna fick klippa till han HAHA förutom på överhåret där jag hade klippt helt okej! efter det åkte vi till hammarbyhöjden hem till hans mami för han skulle betala lite räkningar och så åt vi thailunch och sedan hem till honom. Jag somnade i ungefär 2 timmar sen kom pappa dit och vi spelade kort sen gick vi och handlade köttfärs and so on och gjorde hemgjorda hamburgare skitgott. Nu e jag hemma och ska sussa är skitirriterad på Ben tror ej ni förstår. Om 1 vecka drar jag SKIIIIIITnervöst att jag ska träffa hasn familj herregud haha. PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback