2077

hej bloggen haha! I går var jag hos min broder vi drack cider och alla hade kul, gick lite till överdrift i slutet alla var nog lite för borta menmen. Pratade med min älskling på msn också och de var fan inte kul, vi bara bråkar o bråkar så nu är det slut med det vill inte bråka med honom! åker ner om några dagar så vi kan mysa :). I kväll ska jag ut med Linnea & Sokkis klass, först ska vi till Nivå och sedan till Metero tror jag. Är ialf feeeett jävla trött haha vi körde kortspel och sånt i går så alla var helt deckade typ. Mami är i centrum så bad henne köpa multivitamin juice och cigg till mig haha hon vill träffa min älskling också så han får ta sighit om ett tag faktiskt. Har lovat att skriva ett inlägg om honom på engelska så kanske gör de senare i kväll, annars hörs vi. PUSS haha juste fick reda på att min brors tjej/ex/kompis vene vad läser min blogg haha lite roligt sådära när folk jag inte känner läser :) har ju ett antal besökare så designen ska fixas nu snart, någon som vill hjälpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback