miss it

1 underbar vecka. började direkt med att vi kom till hotellet att viköpte 1 vodka förade och sedan gick ut ivan blev skitglad när ja kom han gav mig värsta pussen och kramen :p vi festade galet haha och velli alla e så söta för dom bjuder oss hela tiden. vi gick dit varje dag lite pussisar och jag följde med ivan, velli, daniel till deras hotel hahah och ja satt själv md alla dom i vardagsrummet då börja dom prata bulgariska o då blev jag skitsur och gick :P glömde mina skor o min jacka men fick dom av ivan sen. självklart var vi vip på amora ja var dj en hel kväll med dj shark dansade med gogo dansarna aso shit va kul jag hade.. saknar alla. mitt 3 år ndär liksom har även gjort gelenaglar 45 leva = 200 svenska kr . men i augusti då kör vi. lite pics puss


presenten ivan velli och bartenderna fick dom får 1 av oss varje år, stod to our sexy boys / Irma jen sandra

mina naglar

=)

lovley

första dagen

fina drinken ivan  gjorde


fler bilder på facebook; Irma söderqvist

Kommentarer
» Lloyd

Gilla bilderna :D haha long time

2011-06-18 01:48:58
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/
» Anonym

been there, done him. ivan <3

2011-06-23 19:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback