I'm Back bitches

morning babisar. Jag är vaken 06.30 en ledig onsdag ojoj.. nä men somnade hyfsat tidigt i går och bara känner hur mycket jag måste städa mitt rum... Mami och  julia är i turkiet med kenneth och lucas. Dom har det asnajs men mamsen tycker fortfarande bäst om Bulgarien kanske för att Bulgarien faktiskt är tusen gånger bättre. I morgon fyller Petra 18 lillpluttis haha. Känns som att jag har vart 18 hur länge som helst men bara i 5 snart 6 månader ju. På fredag blir det utgång dåra.. Om 6 dagar drar vi till Bulgarien wohooooo! bara längtar var och växlade pengar i går har böjat småpacka, men mamsen har resväskan jag ska ha så får packa i allt när dom kommer hem på lördag =) anyway ja  är död tror nog jag sover ett par timmar till och städar sen hahahah. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback