dåligt humör

japp, jag är så irriterad på Ben aso åååååh.... :( elaK! haha. ska strax gå och lägga mig hoppas på att jag kommer somna.  ska upp rätt tidigt i morgon och fixa det sista innan jennifer och percy hämtar upp mig och sandra utanför mig. Dom har något nytt system på Arlanda också man checkar in själv osv -.- stressigt så vi ska vara där i god tid så att vi inte missar vårat flyg för det hade ju vart misslyckat. Jag och sandra ska typ ta en öl på sunneplan innan dom hämtar oss också lite mys, har valt outfit att åka i tror även jag ska ha den på kvällen men det får vi se. ska bli så kul att träffa alla fina människor där nere igen och bara komma bort från sverige. Nu ska jag kissa haha, pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback