4 days left bitches

hej mina fina! Vaknade kvart i nio av att min käre bror ringer och väcker mig och frågar om vi ska dra till kungsträdgården i morgon käka och supa (= självklart haha!  Förra året var jag där med han och hans kollegor om jag inte var stupjävla full haha spydde jag vene vad men kul var det. I kväll blire ju att fira petra så sandra kommer hit halv 5 ska fixamitt hår o lite sånt. blir skitkul tror jag, hoppas på det ialf. Ska även träffa johannis i morgon får dra med henen till kungsan (=. vi drar om 4 daar fattar ni? fest hela jävla tiden. Åhjuste mami ringde mig i dag gulle nu har hon köpt 2 presenter till mig =D. pusshej


haha jag bjuder på denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback