mot jennifer

hello!

jag sitter framför tvn och chillar, ska strax möta Sokeina vi ska hem till Jennifer och hämta våra väskor, i går hade jag jättetrevligt, vi var hemma hos jennifer fixade oss drack vin och cider =) när vi kom in till stan var alla panikkissnödiga så jag och petra sprang och satte oss o kissa ja lovar alla såg mig för jag var tvungen att byta tampong också hahahahhaha. vi komt ill entourage och de var galen kö så jag sa till alla kom efter mig och ställde mig längst fram men bara petra kom efter så vi kom in på 1 gång medans dom andra stod i kö haha fett synd. vi köpte öl satte oss vid bordet väntade på de andra. sen dansa vi galet ja svettades i hjäl bokstavligt talat och jag hade mina smala 16 cm klackar så mina fötter var döda efter 4 timmar :P jag drog hem innan var skittörtt o mina fötter mådde ej bra :P juste jag får min iphone 4 i mitten av augusti :D yei! vi hörs much love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback