Landet

godmorgon. eller jag vaknade tjugo i ett så det var ett tag sen. I går drog jag petra och sokeina på fest i hässelby. vi kom dit vid elva helt dött först vi satt säkert två timmar kollade på film och lyssnade på musik. Vid kvart över ett kommer steve och jayson och de med vodka vi roffa åt oss en hel var haha tunga vi är. vi drack pratade lyssnade på musik, sen flippa vi helt och dansade i timtal kändes det som, lite nasty shit haha joking. Petra tog bussen 20 min innan mig och sokki för vi tog t banan hem, kom hem halv sju sov och nu lagar jag mat. ska äta köttbullar med stekt potatis och brunsås mumma. i morgon drar jag till landet vi ska åka bil hela vägen så vi är väll där på kvällen, tar 6-7 timmar och vi drar vid tre. vi hörs.Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback