hej mina lovers

Ligger i min säng, känner mig rätt så trött men ändå inte, sitter inne på Bens facebook haha har fixat o trixat lite ändrat hans profilbild och så hahahha.. anyway jobbade i dag jag och sandra delade ut över 1000 jävla papper snacka om att svetten rann efter alla trappor man sprungit upp och ner i. hänt mycket dom senaste dagarna som jag inte orkar ta upp 1 word deprission. och din fula anka sluta läs min blogg stalker gånger tusen amanda va. helt besatt, move on? from wat? haha du kan seriöst inte tro att jag bryr mig det minsta om er två. du kanske borde gå vidare och låta mig vara o sluta stalka mig tack=).

Nästa vecka åker jag till uddevalla över helgen myys, ska sitta dricka vin och snacka massa skit med min vackra kusin, sen börjar jag jobba =( uuuh. vi hörs när vi hörs love you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback