bruden borde spärras in på psyket där hon hör hemma

hej! känner mig irriterad och grinig usch. sista dagen på jobbet nu är jag ledig 3 veckor sedan jobbar jag 1 vecka till och sedan bulgarien, tack gode gud måste bort. ska strax hoppa in i duschen och sedan börja fixa mig ska till sandras syster i kväll och mysa med lite dricka, musik, spela osv need that. saknar att vara bortrest underbara människor. och en till grej haha mohammeds ex amanda som jag avskyr gillade mitt album 2011 i dag jag blev jättechockad när jag såg amandagibran gillar ditt album 2011 så jag skrev till henne o fråga värför psykbruden ba jag har inte gillat de du hittar på osvosv som att jag någonsin skulle skriva om hon inte gjort något haha. skäms nästan åt hennes vägnar, slutpratat om det!

vi hörs alla ta hand om er!



Kommentarer
» Anonym

ASSO VAD ÄR DITT PROBLEM SKRV INTE OM MIG!

sluta skämma ut dig själv. Move on

2011-07-01 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback