vaken...

haha jag är vaken, för jag skulle väcka steve i morse och jag vaknade av att jag var kissnödig så jag skickade ett sms till honom och sa att han skulle vakna. Sen tänkte jag sova lite till och då ringer han mig så vi pratade i telefon en stund och nu kan jag inte somna. Skastrax gå och ta min medecin annars har jag ett jäkla morgonhumör.. och jag är suuuupertrött men kan inte somna de stör mig. Börjar halv elva i dag och slutar halv fyra blää. Fick Betyg i går också i försäljning och Service är mitt slutbetyg VG skitnöjd. Och jag gjorde en rapport i Svenska B och Samhälle fick G+ och i samhälle fick jag G är jättenöjd. Fast lite besviken att det inte blev VG i Svenska men jag ska höja det ska ju även läsa Svenska C i 3an . Vi hörs. Kul med alla frågor ni ställer också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback