tack alla underbara

Min kväll i går var perfect! Det kom över 30 personer tror jag. Vi åt lyssnade på musik, skrattade, drack vin & bål och hade astrevligt. Fick massa pengar runt sextusen kr plus presentkort och presentkort på frididsresor. kan det bli mycket bättre än så? nej! vid halv åtta rörde sig jag , Jennifer, Sokeina, Linnea, Johanna, Saidi och mina två bröder in mot fridhemsplan till nivå och börja dricka ännu mer, Mina bröder bjöd alla mina kompisar och mig på shots och cider hru gulligt som helst! Sen drog vi till k15 120 kr i nträde men vem fan bryr sig? haha vi blev bjudna påall dricka, dock drog både Linnea och Jennifer  hem... bilder säger mer än ord. PUSSHEJ!


meeeee

maaat asgott

lite vin sådära

bålen jag gjorde ASGOOD

jag älskar mig själv :)

mamma höll tal för mig! :)

vi smällde en raket som jag fick :)

mupp haha min äldsta bror

champangen jag fick av mamma, fick en till av gunilla och en flaska vodka av saidi haha

min yngsta bror och saidi :)

cider :D

jag och sokeina på nivåå

kute av alla blommor jag fick, fick jädrans massa blommor, och dr står vodkan inslagen haha


Kommentarer
» Mr Nice

Hi,
You are a very cute girl! I can understand that you have many friends (boys).

2012-09-11 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback