Svar

Anonym om depp: Ohlala, vem är steve? ;)
någon annan från london eller?

SVAR: Steve är en killkompis som bor i vällingby.

Anonym! om Frågestund:
Vad tänder du på hos en kille?

SVAR: Leende, rumpa, läppar och ögon för det mesta! sen gillar jag långa killar. och Självklart personlighet, en kille ska få mig att skratta mycket..

anonym om Frågestund:
hur många har du haft sex med?

SVAR: Värför ens bry sig om hur många jag haft sex med? håll reda på ditt egna sexliv ;)

hemlig beundrare om Frågestund:
1.hur mycket väger du? hur lång är du?
2.har du haft analsex?
3.vad är dina intressen?
4.har du en regel på hur många gånger du behöver träffa killen innan du har sex med honom?

SVAR: jag väger 66 Kg och är 165 cm.
DEDUUU!
Umgås med vänner, familj, resa osv..
Det kommer som det kommer . Men jag vill fatta ett tycke om killen och tycka om honom.

Anonym om Frågestund:
Det känns som att det är massa killar på din blogg. Vilka är alla? Asså jagär ny på din blogg så jag är lite förvirrad när jag läser. Det är många namn: ivan, jonathan, marlon, steve och så vidare.

så mina frågor vilka är alla och hur lär du känna dem?

SVAR: Ivan är en bartender jag träffade i sunny beach i sommras, en sommarflört helt enkelt.
Jonathan är mitt ex, en kille som jag har tyckt så mycket om.
Marlon träffade jag i London i oktober tycker om honom himlans mycket. vi ska ses nu när jag åker till London i februari igen. 
Steve är en killkompis jättesöt.
Jag reser mycket kanske därför jag träffar så mycket människor.

Anonym om Frågestund:
Hur har du råd att resa så mycket?

SVAR: jadu det kan jag själv undra i bland. Nej men jag hittar billiga resor, jag känner folk i de länder jag åker till och jag sparar helt enkelt pengar eller om jag får pengar går dom nästan direkt till en resa. Man ska passa på det är bara kul att resa, träffa nya människor och se andra delar i stället för att ruttna i Sverige ;)

Natalia om Frågestund:
ah vafan råka klicka på skicka haha :P
men vet du några billliga hotell eller så i london?
när du åker brukar du kma till stansted eller?

SVAR: Det finns massa billiga hotel bara du letar. Men det vi bor på ligger i Golders Green station, Nära centrala London och massvis med affärer där så mankan handla mat osv. Det heter King solomon hotel och är helt okej. Ja brukar åka från stockholm skavsta til London stansted. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback