sömntabletter

back to reality. Helgen är över och jag har ångest som vanligt. Mådde pissdåligt i dag så gick kl halv två från salongen åkte in till Farsta närpolisen och pekade ut again. Jag ska till doktorn pga av att jag behöver sömntabletter kan inte sova, högst 4, 5 timmar på en natt och har sjukt svårt att somna det är inte ens kul.. förut kunde jag sova jättelänge :( vill till min bebiiiiiiis i London 9 dagar kvar och jag längtar som faaaaan. I morgon kommer sandra hit vi ska checka in online skriva ut biljetterna osv. Och på torsdag ska jag plocka upp resväskan och börja packa lite smått så det är klart sen. WIHO HATAR SVERIGE FÅR KOMMA BORT 1 VECKA! till Lndon bästa människorna o bara festa och ha kul, de känns bra att man är 18 då :D pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback