Ska vila

Vaknade kvart över tio för jag var skit kissnödig och sen ska jag gå och lägga mig igen och nej det får jag inte för jag ska till doktorn för sista gången på barnmottagningen. Ska börja gå till psykiatrin i skogskyrkogården sen. Vi pratade ialf om min medecinering om hur den funkade och nu när jag fyller 18 så är det jag som bestämmer. Jag har sagt till min mamma att jag ska sluta äta min medecin när jag fyller 20 typ. Klarar mig utan den och hon blir fett sur haha. Alla utreder sig för adhd nu för tiden alla ba jag har det årets skämt. får medecin tror dom är skitcoola. Jag hatar den här medecinen skulle hellre inte äta den men mamma blir arg då haha. Men jag är myndig snart sköööönt! nu ska jag vila är så jävla trött först ta en cigg typ. Puss

mina sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback