irriterad

Mamma ringde mig kvart över elva och väckte mig blev så jävla sur. För det första kunde jag inte somna i natt det tog mig två timmar och från nyårsnatten sov jag i två timmar. så när jag äntligen kan sova ut väcker hon mig o ba men kl är fan halv tolv man bara och??? och jag kan inte somna om heller aja. I dag vet jag inte vad som händer. kanske ska spendera kvällen med familjen dom har vart borta i 2 dagar nu hehe. Sen vet jag inte om det är folk som driver eller om det finns folk från andra länder läser min blogg har fått 3 olika kommentarer från folk som pratar engelska typ? fett kul då ialf :) vi höres pussss



haha helt konstig sådära..

2011

haha

min storrumpa haha

förade

älskar oss

crazyy

pusss

tolvslaget

wowowow

kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback