HYPE 19999999900000000008888888832

Hej! Förlåt att bloggandet var vart riktigt kasst men wataheck i bland kan man få vara ledig från bloggen va? Om 4 & halv timme  är jag myndig asnaaaaaaaaajs. Mamma och lillasyster är nere i lokalen och fixar inför i morgon ett 30tal personer kommer sen drar vi ut och klubbar woho. Och ben är världens söaste människa på denna jord är helt seriös blir glad varje gång han skriver haha. Hade typ fått världens sötaste sms när jag vaknde och han ska bjuda mig och sandra på konsär hans kusin är en känd sångare kommer inte i håg hennes namn bara för det haha men hon fixar biljetter till han när han vill så han skulle kolla om chris brown kaney west eller någon annan artist var i Lnd nästa vecka eller veckan efter det åååååh min sötis. Nu tv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback