gott nytt slut, bra början :)

Hade fantastiskt kul i går inte för att jag vet vad vi höll på med menmen. Sandra och sokki kom hit runt halv nio vi förade lite med vodka efter ett tag kom linnea haha hon e ju för söt. alla fixade sig lite jag hade lösögonfransar och dom satt ej bra haha. Vid23.30 drog vi ut och fick upp någonstans för sokki ville hälsa petra gott nytt år vid tolvslaget. sen drog vi till farsta strand för vi skulle på fest i haninge men vi pallade inte dra dit så i stället åker vi till rågsved för att vi ska på fest där men det slutade med att vi aldrig kom någonvart och sen var petra alla där vid t banan och jag var fett me full och sokki också o sandra haha sandra ville fortfarande till festen men jag ville hem och äta :P så hade jag tydligen ba hej då till sokki och sandra när vi kom till farsta och sprungit hem hahahha ja dör. och en annan sak fuck marlon :)
det viktigaste av allt var ialf att jag var med mina tjejer i går!


söt visst? var inte helt klar med sminkningen

me and babe

jag och finis

me and my bff

hur var erat nya år? hadde ni några nyårslöften? jag hade inga direkt tan bara att jag ska motionera mer, äta bra mat och försöka sluta röka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback